14 Şubat 2013

Aşk Kurabiyeleri :)



 
 
Bildiğiniz üzere geçtiğimiz haftalarda 14 Şubat Sevgililer günü için bir çekiliş yapmıştım. Çekilişimi de sevgili Kar Tanesi kazanmıştı :)
Bugün sizlerle günün de anlam ve önemine uygun olarak :) kendisi için hazırlayıp gönderdiğim kurabiyeleri paylaşmak istiyorum.
Ayrıca kendisini tanımaktan çok mutlu oldum :) Çok içten, samimi ve çok tatlı bir insan.
Kurabiyeleri nasıl süslememi istediğini sorduğumda ise birbirine sarılan kızla çocuğu istediğini, onun dışında hepsini bana bıraktığını söyleyince çok mutlu oldum :)
 
 
 
 
 
 
 
Kurabiyeleri büyük bir keyifle süsledim. Tabi Aşk kurabiyeleri olunca insan daha da bir heyecanlanarak süslüyo :)
 
 
 
 
 
Bol fotoğraflı, aşk dolu bir post oldu bu :)
 
 
 
Vee paketlenip, kutusuna yerleştirilip gönderildiler :)
Afiyet olsun!
 
 
Çok sevgiler.
 
 


32 yorum:

  1. harikaa olmuşş hepsii daldaki kuşlara bayıldımm ellerine sağlık canım çok güzel bir hediye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim onları :)
      Çok teşekkür ederim canım

      Sil
  2. vauuvv bunlar süper olmuş didem yaa keşke ben kazansaymışım :)
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül'cüm çok teşekkür ederim, belki başka bir çekilişe :)

      Sil
  3. şişşşt ne güzel olmuş bunlar bayıldım
    havada aşk kokusu ve kurabiye kokusu var sanki;)
    ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :)
      Evet bol aşk kokulu kurabiyeler oldular :))

      Sil
  4. Canım hepsi süpper olmuş, ellerine sağlık.Kar tanesi çok şanslı, afiyet olsun sizlerede.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Oyyyy günün onur konuğu benim kurabiyelerim olmuuuuşşş :))

    Ellerin dert görmesin didemcimmm benim hakkımda yazdıkların için de utandım yaa yanaklarm kızardı ;)

    Bu hayal gücünü ve hamaratlığını hiç kaybetme sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sevindim beğenmene :)
      Afiyet, bal, şeker olsun! :)
      Çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Elinize sağlık, hepsi birbirinden zevkli olmuş. Kalp deyince akan sular durur benim için, bir de böyle zevkli zevkli süslenince çok keyif veriyor baktıkça.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe Kalpler, çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için..
      Evet kalp olması insanın yüzünün gülmesine yetiyor :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  7. ellerinize saglık.sanat eseri olmuş.sizinde sevgililer gününüz kutlu olsun:))takipteyim...sevgilerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zerrin hoşgeldin bloguma :)
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim, en kısa zamanda bende geleceğim ziyaretine :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  8. yine çok güzel kurabiyeler..harika tasarımlar.. hepsi birbirinden şirin.. afiyet olsun demek bile zor:D ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

      Sil
  9. kurabiyeler süper olmuş:)kutusuna da bayıldım
    bende beklerim omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ömğr hoşgeldin bloguma :)
      Kutusunu bende çok severek almıştım :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, bende geleceğim ziyaretine..
      Çok sevgiler.

      Sil
  10. süper olmuşlar canım günün anlamına uygun, harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, aşk dolu kurabiyeler oldular :)

      Sil
  11. Didemcim,ellerine emeklerine sağlık.Kurabiyelerin hepside çokk şekerler:)
    Sevgi gününe sevgi katmışlar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık.çok temiz çalışmalar olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. her zamanki gibi maşallah maşallah.

    YanıtlaSil
  14. canım benim çok güzel olmuşlar...
    ellerine emeklerine sağlık...
    üzeri kaplerle dolu olana bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim..
      O da öyle birden bire çıkan bir model oldu, bende çok sevdim :)

      Sil
  15. didem hanım hepsi birer sanat eseri, kurabiye süslemenin ne kadar zevkli olduğunu biliyorum,zamanı unutuyorsunuz zaten öyle olmasa bu sanat eserleri çıkmazdı ortaya değilmi. Ellerinize yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar Hanım merhabalar :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için..
      Gerçekten çok keyifli kurabiye süslemek, başka hiçbir şey düşünmüyor insan süslerken :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  16. harika olmuşlar detaylar çok hoş :)
    takipçinim tatlım görüşmek üzeree :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...