27 Ocak 2014

Eşime Doğum Günü Pastası :)





Geçtiğimiz hafta eşimin doğum günüydü.. Bende yine bir telaş, bir hazırlıklar :) Geçen yıl yaptığım gibi bu yıl da evde olup, güzel bir sofra hazırlamayı tercih ettim. Geçen yıl ki soframa buradan ulaşabilirsiniz --> (Özel Sofra) Çünkü hiçbir restaurant benim gibi sofra hazırlayamaz dedim :) :) Soframı ve detaylarını önümüzdeki günlerde paylaşacağım. Bugün yukarıda da fotoğrafını gördüğünüz doğum günü pastası sizlerle :)

Geçen yıl ki pasta evlendikten sonra kutlayacağımız ilk doğum günü ve dolayısiyle ilk (pasta) olduğundan kırmızı - siyah tam bir aşk pastası olmuştu :) :)
Bu yıl ise daha farklı bir şeyler yapmak istedim.. Hem farklı hem de özel olsun istedim.. Pastamda Mutlu Dükkan 'ın sahibi sevgili Zeynep Yümlü'nün önce ki yıllarda sevgililer günü için hazırladığı kurabiyelerden esinlendim.. Tam da istediğim gibi oldu :) ve bence çokta anlamlı oldu :)
Fotoğrafta çok net çıkmamış olabilir pastam malesef :( O yüzden kalplerin üzerinde yazanları aynen buraya da ekliyorum :) 'Seni Çok Seviyorum Çünkü..' , 'Farklısın' , Çalışkansın' , 'Doğalsın' , 'Tatlısın' , 'En İyisin' , 'Romantiksin' ve 'İyiki Doğdun' :) :)
Bence bunlar çoğaltılabilir de, kurabiye olarak da çok güzel olabilir de :)






Eşim çok, çok beğendi :) Yazılanları da çok sevdi tabi :) :)
Benim de çok içime sinen bir pasta oldu..

Herkese keyifli haftalar..


Instagram -- didemmozkan

2 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bu kalpli versiyonluları :) bendeki duygusallık biraz fazla mı ne ?
    :) yapanın ellerinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Sanırım ne yaparsak yapalım kalplerden vazgeçemiyoruz bir türlü :)

      Çok sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...